Artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacak

İsterseniz “”convergence””, isterseniz spermatik teknolojiler deyin ama İnternet var olduğu ilk andan bu yana, dünya üzerindeki birçok kavramı yeniden şekillendirdi. Artık hayatımızda seri üretimin verdiği tek düzelikten dolayısı oluşan toplum psikolojilerinden bahsetmek mümkün değil. Artık bireysellik ve getirileri hepimizin hayatında ön planda. Tabii bu durum sadece tüketici değil üretici ve hatta malın pazarlamasına yardımda bulunan kurumlar için de geçerli.
Reklamcılığın geleneksel devinimlerini göz önüne aldığımızda, doğru zamanda doğru hedef kitleye ulaşma konusunda çekilen sıkıntıların, doğru zamanda doğru bireye ulaşma başarısını gösterebilen internet tarafından çözüldüğünü görüyoruz. İnternet’in bir reklamcının “”feasible”” bir reklam kapanyasının gerçekleşmesi için gereken ölçümleme, dinamizm, yayılma gibi ihtiyaçlarını da en doğru yöntemlerle aştığını görüyoruz.
İnternet’in bu yapısını daha fazla alanda daha fazla insana ulaştırmaya çalıştığınız anda da karşınıza mobil internet çıkıyor. Mobil reklamcılık sayesinde kolay ölçümlenebilir, hedefe kilitlenen, hızlı geri dönüş alınabilen kampanyalar gerçekleştirmek mümkün oluyor.
Mobil internet’in yeni oluşan bir mecra olması onu, medya satın alma noktasında da optimal bir bütçe ile ulaşılabilecek, özel bir platform haline getiriyor. Bu alana kayan kitlenin fazla olmasıyla yakın zamanda reklamcılığın en işlevsel mecralarından birinin mobil internet olacağını düşünüyor ve buna inanıyorum.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir