Baba! Bedelli Çıktı mı?

Ali Taran ile başlayan ve devamında herkesin de ayrıca ilgisini çeken Türk’ün hem düşündüren hem de güldüren hallerini reklamın ilgi çeken öğesi olarak kullanmak şu aralar pek revaçta. Aslında bu konuda çok reklam olmasına rağmen hem ilgi çekici hem de markaya zarar vermeyen gördüğüm en güzel reklam piereparem. Otuz saniyelik bir telefon konuşmasında ancak bu kadar güzel bir Türkiye silüeti çizilebilirdi.
Kreatifi ve metin yazarını ve tabii ki ajansı tebrik etmek lazım. Bir dönem üzerinde yapılan tartışmalar galiba çok da geçerli değilmiş.
Hoş çevrede yazılanlara rağmen söylemek lazım ki, Cola Turka Light’ın reklamının ben de markaya hizmet edip etmediği konusunda pek karasızım. Daha doğrusu izleyici tarafından bakıldığında hedef kitle ve mesaj pek buğulu…
Neyse belki bir geçiş süreciydi ama son Cola Turka reklamı içindeki ince göndermeleriyle gerçekten son derece başarılı.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir