İnteraktif Reklam Nereye Koşuyor

Malumunuz internet bu ülkenin sanal alemi olmaktan ileri gidemedi. Belkide bu yüzden dünya internete yeni medya diye bakıp, iş yapış Şekillerini internete doğru yönlendirirken, biz bu geçen süre içinde nette sadece alem yaptık.
Ama her konuda yaptığımız alemler gibi bunun da artık sonu geldi. Artık kavramları yeniden algılamanın zamanı geldi sanırım. Bu köşenin gerçek amacı da bu. Dünyanın yeni medya ve etkili ve geri dönüşü yüksek bir reklam mecrası olarak tanımladığı interneti daha doğru algılamak, reklamverenin daha büyük bütçelere yöneltmek yerine daha fazla geri dönüşüm alabileceği yolları tavsiye etmek.
Kısacası bilmem kaç milyon dolarlık reklam pazarı demektense daha akıllı davranıp, yüksek geri dönüşüm oranlarından bahsetmek.
Türkiye yakın geçmişte yaşadığı dönemin bir sonucu olarak Çok yeni ve dingin kazanımlara sahip oldu. Mesela bu döneme girmeden Önce türk insanı internetten alışveriş yapmaz diyorduk ama son dönem eticaret ciroları ağzımızın payını verdi.İnternetten domates almaz diyorduk ki, yine Şok olduk. Meğer Türk insanı internetten paşa paşa alışveriş yapıyormuş.
Bu dönemin sonucu olarak artık belki de kazanımlarımızı ciroya dönüştürmenin zamanı geldi. Zira önümüzde uçsuz bucaksız ve son derece bakir bir siber uzay var ve bu dünya ölçümlenilebilir, satışa yönelten, hesaplı reklamın ana vatanı.

Leave a Comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir