Ali saydam ne demek istiyor?

Bu hafta
Ali Saydam
TNT ‘nin yeni reklam kampanyası ile ilgili son derece yerinde bir saptama yapmış. TNT’nin CEO’su son derece trendy bir mesajla diyor ki; “Çevre için Porche’mi sattım”


Ali Saydam
’da Porche’ni satacağına TNT’nin fosil yakıtlı araçlarını satın ve Porche’den de özür dileyin… Kurumlar son dönemde, sosyal sorumluluk ve çevreci, pr ve reklam çalışmalarında fedakarlığı ya çalışanlarına ya da müşterilerine yüklüyorlar. Mesela otellerdeki havlu ve çarşaf değiştirme konusundaki, bilgilendirici yazıları hepimiz görmüşüzdür. Ben bunu kapitalist sermayenin en yeni sömürü teknolojilerinden biri olarak görüyorum. Çevreci bir temizleme yöntemi bulacaklarına topu müşterinin kucağına atıyorlar. Ayıptır…

Ben bu konularda son derece haklı buluyorum
Ali Saydam
’ı ancak takıldığım bir konu var. Yakınındakiler Ali beyin Alman arabalarına ilgisini çok iyi bilirler… Bu işin altında Porche’ye duyulan tamamen duygusal bir yakınlığın etkisi olabilir mi? Düşüncesi de gazeteci reflekslerimi harekete geçirmiyor değil hani…

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir