Kadınlar erkeklere göre iletişime daha açık

kadin-arastirmaİnteraktif pazarlama ajansı Adinteractive’in “İnteraktif Türkler Araştırması” sonuçlarına göre, kadınlar internet üzerinden yapılan iletişim faaliyetlerine daha açık.

Araştırmada,  Türkiye’de internetteki reklamlara katılan kişilerin yüzde 52’sinin kadın olduğu ortaya çıktı. Çalışma, online alışveriş ve pazarlama gibi konularda kadınlar erkeklere göre iletişime daha yatkın. Çeşitli meslek gruplarına göre dağılım gösteren bu oranın yüzde 15’ini ev kadınları oluşturuyor. 25-35 yaş grubu kadınlar, yüzde 54’lük oranla internetteki reklamları en çok takip eden kesim. 18-25 yaş arasındakiler yüzde 22, 35-50 yaş arası yüzde 19, 50 ve üstü ise yüzde 3’lük bölümü kapsıyor.

İnternet kampanyaları, İstanbullu kadınlardan sorulur

İnternet kampanyalarını yüzde 48’lik payla en çok İstanbullu kadınlar takip ederken, Ankara yüzde 10’luk oranla ikinci, İzmir yüzde 8’lik oranla üçüncü sırada yer alıyor.   Araştırmaya göre, son dönemlerde Türk kadınları yemek tarifleri, Facebook, yarışmalar ve kampanyalar gibi interaktif alanlarda kendilerini göstermeye başladı. (AA)

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir