Turizme yeni bir soluk : Hotel Partner

Hotelpartner_emrah_ozdamar

Her şeyin değiştiği günümüzde turizm sektörünün de yol haritası
durmadan değişiyor. Müşteri ihtiyaç ve tercihleri ile teknolojik
gelişmeler derken rekabette öne çıkmayı hedefleyen otellerin bu
değişimlere ayak uydurmaları artık bir zorunluluk haline geldi.
Turizme uluslararası bir bakış getiren Hotel Partner ile oteller,
potansiyellerini maksimum verimliliğe dönüştürecekler.

Günümüzde oteller kendilerini pazarda doğru konumlandırmak,
fiyatlarını ve kararlarını sorgulamak, otele iş sağlayan tüm kanalları
günlük olarak yönetmek durumundadır. Bu doğrultuda, talebi en iyi
biçimde değerlendirip, otel imkânlarını doğru araçlar ve fiyatlandırma
politikaları ile yönetmek artık bir zorunluluk haline geldi. “Hotel
Partner” tüm bu hedeflere ulaşmak için otellere devamlı ya da proje
bazlı özel çözümlerle destek vermeye başladı.

Hizmet verdiği otellere başta gelir yönetimi ve iş geliştirme
konularında danışmanlık sunan Hotel Partner, satış, eğitim, dağıtım
kanalları yönetimi ve sistemleri ile e-marketing çözümlerini kapsayan
geniş bir yelpazede de hizmetler veriyor. “İleriye Yönelik Tahmin”
doğruluğunu artıran Hotel Partner, gelirlerin doğru ve verimli
yönetilmesini sağlıyor. Yeni nesil iş geliştirme sisteminin üç temel
noktası olan “fiyat, doluluk ve karlılık” üzerinde ilerleyen ve
servis verdiği otellerin gelir potansiyelini arttırmayı hedefleyen
Hotel Partner, servis verdiği otelin talep, fiyatlandırma politikası
ve potansiyelini ortaya çıkarıyor.

Otelcilik alanında 10 yıldan fazla süre Hilton Otelleri’nde hizmet
veren Emrah Özdamar ve İlhan Ertan tarafından kurulan Hotel Partner,
otellerin mevcut satış kanallarından maksimum faydayı elde etmesine
yardımcı oluyor. Hotel Partner kurucu ortaklarından Emrah Özdamar konu
ile ilgili olarak, “Uluslararası otel zincirlerinin takip ettiği
‘Yield Management’ ya da daha bilinen adı ile ‘İş Geliştirme’
sisteminin 2000’li yıllardan itibaren dünyada yaygınlaşması ile
birlikte oteller karlılıklarını yüzde 30’lara varan oranda artırmaya
başladı. Türkiye’de birkaç uluslararası otel zincirinin dışında bu
alanda ciddi bir bilgi ve yetişmiş iş gücü açığı var. Hotel Partner
bu boşluğu çözecek esnek iş modelleri ile Türkiye’nin bu alandaki ilk
danışmanlık firması olma özelliğini taşıyor. Hizmet kapsamında,
otellerin gelir kaynaklarını inceleyerek potansiyelini, organizasyon
yapısını, iş gücü özelliklerini, stratejik konumlamasını ve pazardaki
konum analizini yapıyoruz. Bu analiz sonucunda otelin alacağı
stratejik kararlarına müdahale ediyor, sonuçta gelirlerini
arttırmasına ve iş yönetiminin daha verimli hale gelmesine yardımcı
olacak yol haritaları çıkarıyoruz. Ayrıca kurumun bu kültürü
benimsemesi ve uzun vadede kullanması için sistemler geliştirilip,
geleceği yönetecek “ileriye yönelik tahmin” (forecast) yetenekleri
kazandırıyoruz” açıklamalarında bulundu.

Hotel Partner, stratejik partner olarak da Türkiye’nin genç ve
yaratıcı interaktif ajansı Gri Creative Agency ile çalışmaktadır.
Turizme uluslararası bakış getiren Hotel Partner hakkında daha fazla
bilgi almak için www.htlpartner.com adresi ziyaret edilebilir, 0 (216)
489 01 51 numaralı telefon aranabilir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir