İPZ 2009’dan hediye yağmuru 

AFM İstinyePark Sinemaları’nda dördüncüsü düzenlenecek İnteraktif Pazarlama Zirvesi’ne (İPZ 2009) katılanlar, interaktif araçlarla ilgili net ve uygulanabilir reçetelere ulaşmanın yanın da birbirinden değerli hediyeleri de kazanma şansına sahip oluyor. MMI Türkiye ve Marketing Türkiye’nin düzenlediği ve interaktif pazarlama alanında A’dan Z’ye reçetelerin yazıldığı İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ 2009), bu yıl katılımcılara birbirinden değerli hediyeleri kazanma şansı da sunuyor. Zirvede Turkcell Mobil Pazarlama ve Reklam Bölüm Müdürü Melis Türkmen’in gerçekleştiriceği “Dijital Medyanın Parlayan Yıldızı Mobil Pazarlamanın Bugünü ve Yarını” konulu oturumda çekilişle 5 adet iPhone 3G S hediye edilecek. Koç Sistem Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Can Barış Öztok’un gerçekleştireceği “HD Kalitesi’nde İnteraktif Pazarlama ile Tanışın” başlıklı oturumda ise katılımcılar, çekilişle 1 adet LCD kazanma şansı yakalayacak. Doğan Gazetecilik’ten Dijital Kanallar İş Geliştirme Direktörü Çiğdem Toraman ile Pazarlama, Satış, İş Geliştirme Grup Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Tijen Mergen’in gerçekleştireceği “Dijital Dünyada Yeni Açılımlar” başlıklı oturumda ise çekilişle 1 adet Apple MacBook hediye edilecek. Ayrıca, dünyanın en büyük teknoloji ve internet şirketlerinden Google, IPZ 2009  çerçevesinde kendine ayrılan bölümde eğlenceli bir uygulama olan “Mindball” oyununu katılımcılara deneyimletecek. Mindball ile IPZ 2009 katılımcıları, beyin dalgalarını kullanarak bir masanın üzerindeki topu hareket ettirebilecek. MedyaNet’in ana sponsor olarak katıldığı İPZ 2009’da, Digiturk, Ericsson, Google, KoçSistem, Turkcell gibi bilişim dünyasının dev firmaları da resmi sponsor olarak yer alıyor . Ayrıca, AFM Sinemaları, Kahve Dünyası, Şölen, IAB Türkiye, beZoone, Böcek Yapım, Fida Film, Potikare, Project House ve Mese İletişim gibi firmalar da zirvenin diğer destekçileri arasında yer alıyor. İnteraktif pazarlama profesyonelleri, marka yöneticileri ve akademisyenler için geniş ölçüde interaktif yönlendirme fırsatı sunarak iş yaşamında başarı sağlamayı amaçlayan İPZ, son üç yıldır trendleri belirleyen, sektörü doğru yönlendiren ve kazandıran bir organizasyon olma niteliğiyle büyük ilgi görüyor. Pazarlama profesyonellerine interaktif araçlarla ilgili net ve uygulanabilir bir reçete sunan İPZ, bu yıl da her zaman olduğu gibi en kapsamlı ve bilgi verici oturumlarla, sektörün buluşmasını sağlayacak. Yerli ve yabancı konuşmacılarla her dakikası dolu dolu geçecek zirvenin açılışında; ünlü füturist, girişimci, strateji danışmanı ve kitapları en çok satanlar listesinde olan yazar Ross Dawson, “Dijital Pazarlama’nın Geleceği” konulu bir konuşma yapacak. Zirvede reçete yazacak diğer konuşmacılar arasında Hürriyet İnternet Grup Başkanı Ahmet Özer, Türk Telekom İnteraktif Pazarlama Müdürü Özleyiş Pamir, Vodafone Mobil Pazarlama Kıdemli Müdürü Emre Kanaat, Ericsson Türkiye Pazarlama Müdürü Cenk Kırbaş, Samsung Electronics Digital Pazarlama Müdürü Ömer Süner, Gemius SA Uluslararası İş Geliştirme Direktörü Monika Lasota gibi isimler yer alıyor. Firmalarla birlikte bireysel katılımcılara da açık olan İPZ 2009 hakkında ayrıntılı bilgi almak ve kayıt için www.ipz2009.com adresi ziyaret edilebilir.
Sent from my BlackBerry® wireless device

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir