Jean tutkunları Levi’s(R) dedi.

Levis_logo

"Nielsen Markalar Araştırması”, Levi’s®’ın tüketicilerin ilk aklına gelen markalar
arasında yer aldığını ortaya koydu. Levi’s® aynı zamanda “Ipsos KMG Hazır Giyim
Tüketim Endeksi”ne göre jean kategorisinde yüzde 13,4 payla pazar lideri konumunda
bulunuyor.
Nielsen tarafından gerçekleştirilen “Nielsen Markalar Araştırması”na göre, jean’in yaratıcısı Levi’s®
ülkemizde ilk akla gelen markalar arasında yer alıyor. Kapsamlı bir çalışmayla hayata geçirilen ve
tüketicilerin aklına ilk gelen markaları belirlemek amacıyla gerçekleştirilen araştırmada Levi’s® bu yıl
Türkiye’nin ilk aklına gelen 15 markadan biri konumunda.
Levi’s®’ın bir diğer başarısını da “Ipsos KMG Hazır Giyim Tüketim Endeksi” sonuçları ortaya koydu.
Ipsos KMG tarafından 34 ilde 6.100 hanede yaşayan 25.000 tüketiciden alınan veriler doğrultusunda
hazırlanan “Ipsos KMG Hazır Giyim Tüketim Endeksi”ne göre, jean kategorisinde Levi’s® pazar payı
anlamında Türkiye’de bir numarada bulunuyor. Endekse göre Levi’s® jean kategorisinde yüzde 13,4
payla pazar lideri konumunda.
Levi’s® Türkiye Pazarlama Direktörü Önder Hasdemir, jean’in yaratıcısı Levi’s®’ın yaklaşık 150
yıldır dünyada jean kategorisine yön veren bir marka olduğuna dikkat çekti: “Bu başarının altında
yatan en önemli nedenlerden biri, Levi’s®’ın trendleri belirleyen yenilikçi yaklaşımı ve tabii ki kalitesi.
Tüketicilere her sezon geniş ve seçkin koleksiyonlar sunuyoruz. Tüm yaş gruplarından kadın ve
erkek tüketicilere yönelik ürünlerimiz ve aksesuarlarımızla Türkiye’nin dört bir yanında 350’nin
üzerinde satış noktasında yer almaktayız. Uzun yıllardır sahip olduğumuz pazar liderliğini 2010’un ilk
yarısında da korumayı başardık. Yılın ikinci yarısında önemli yenilik ve sürprizlerimizle pazar payımızı
daha da artırmayı hedefliyoruz. Levi’s®’ı tercih ettikleri için Türkiye’deki jean tutkunlarına teşekkür
ederiz.”

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir