Banyosuna güvenenler aranıyor

Farklı sektörlerden birçok markayı olağan üstü görsellik ve güçlü yazılım alt yapısıyla internet ortamına taşıyan D4D, Kale Grubu seramik markaları Çanakkale Seramik ve Kalebodur, Evim Dergisi iş birliği ile internet dünyasına yeni bir yarışma kazandırıyor: “Banyomu Yeniliyorum”

 Geliştirdiği interaktif projelerle kişi ve kurumlar için internet kullanımını daha eğlenceli ve kazançlı kılan D4D, Kalebodur ve Çanakkale Seramik için, www.banyomuyeniliyorum.com adresinde yılın en yaratıcı yarışmasının platformunu tamamladı. Son iki yıl içinde banyosunu Çanakkale Seramik ya da Kalebodur'un yer ve duvar seramikleriyle yenileyen tüketiciler için oluşturulan platformda, Yarışmaya katılan en iyi banyo sahibi 3.000 TL tutarında hediye çeki sahibi olacak.

 Kale Grubu’nun yenilenen yüzünü tanıtmak için www.banyomuyeniliyorum.com‘u hazırlarken, sitenin olabildiğince etkileyici ve bir o kadar da kullanıcı dostu olmasına özen gösterdiklerini belirten D4D Projeyi hayata geçiren Kreatif Yönetmen Selçuk Safçı; “Alışılagelmiş tasarımların yanı sıra bu projede farklı görsel öğe ve animasyonlara yer verdik. Sitenin en büyük avantajı renk ve yazı karmaşasına boğulmamış olması. Flash ve PHP diliyle geliştirdiğimiz www.banyomuyeniliyorum.com‘da hem ziyaretçiler hem de yarışmacılar için eğlenceli bir platform oluşturduk. Çanakkale Seramik ve Kalebodur markalarını tüketicileri için hayata geçirilen yarışmanın micro sitesi benzer işleri hayata geçirmeyi amaçlayan markalar için yol gösterici bir örnek oluşturduğuna inanıyoruz, her zaman daha yenilikçi ve farklı işlere imza atmaya özen gösteriyoruz” açıklamasını yaptı.

 Kaleseramik Marka & İletişim Müdürü Ayşen Uz ise; “İkinci turuna başladığımızı yarışmamız tüketicilerimiz tarafından sıcak bir ilgi ile karşılandı. Türkiye‘nin değişik noktalarından başvuran katılımcılarımız, yarışma kanalı ile bizlere ve site ziyaretçilerine evlerini açıyorlar. Tüketici ile her zaman yakın ilişkiler kurma ilkesini benimseyen markalarımız, bu doğrultuda son dönem aktivitelerini interaktif platformda da hayata geçirmek sureti ile daha geniş kitlelere ulaşmayı hedefliyor. Çanakkale Seramik ve Kalebodur marka müşterilerinin kendileri için yarattıkları yaşam alanlarını en iyi şekilde paylaşıp, 3.000 TL ödül kazanabilecekleri bu ortamın ayrıca evinin banyosunu yenilemek isteyen ziyaretçilerin de ufkunu açacağını düşünüyoruz” dedi.

 www.banyomuyeniliyorum.com ikinci dönemde Yarışmanın birincisi, ziyaretçi oylaması sonucunda belirlenen ilk 5 banyonun arasında, jüri seçimi ile gerçekleşecek. Son katılım tarihi 5 Kasım 2010 olan "Banyomu Yeniliyorum" en yaratıcı banyosu Evim dergisinde de yayınlanacak.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir