Jabra ve Microsoft Kamuya Birleşik İletişim’i anlattı

Imag0071

Çağrı merkezi ve ofis kulaklıkları alanında dünya lideri Jabra ve
Microsoft, Ankara’da kamu kurumlarına iş dünyasında hızla yaygınlaşan
Birleşik İletişim teknolojisini ve bu teknolojinin sunduğu avantajları
anlattı.

Kurumların gelişen teknolojiyle birlikte sayısı artan farklı iletişim
kanallarını zaman ve maliyet tasarrufu sağlayarak bir arada
yönetebilmesinin önemi gün geçtikçe daha da artıyor. Son dönemde hızla
yayılan Birleşik İletişim, verimlilik artışı ve zaman tasarrufu
açısından kamu kurumlarına da önemli avantajlar sağlıyor. Jabra ve
Microsoft, 3 Ağustos’ta Ankara’da düzenledikleri “Kamu Kurumları İçin
Birleşik İletişim Platformu” adlı etkinlikte Birleşik İletişim
hakkında geniş bilgiler verdi.

Teknolojik gelişmelerin günümüz iş dünyasında e-posta, cep telefonu,
sosyal ağlar, hızlı mesajlaşma ve video konferans gibi çok sayıda yeni
iletişim kanalından yararlanma ihtiyacını beraberinde getirdiğini
hatırlatan Microsoft Türkiye Satış Çözümleri Uzmanı Tuğbay Aşkın, bu
kanalların birbirinden bağımsız yönetilmeye çalışılmasının kurumlara
depolama, yönetim, güvenlik ve uyum açısından büyük zorluklar
getirdiğini belirtti. Kurumların birbirlerinden bağımsız olduklarında
bu iletişim kanallarının iş ve devlet regülasyonları ile uyumlu
olmasını sağlamakta büyük zorluk çektiğini, farklı kanallardan
iletişimin çalışanların verimliliğini de olumsuz etkilediğini anlatan
Aşkın, Birleşik İletişim’in karmaşıklığı en aza indirdiğini vurguladı.
Aşkın, “Birleşik İletişim tek bir kimlikle kullanıcıların iletişimde
olduğu tüm kanalları tek bir ortamda birleştirerek kurumlara maliyet
avantajı sunuyor, çalışanların farklı iletişim kanallarından çok daha
hızlı ve etkin yararlanarak verimliliklerini artırmalarını sağlıyor”
diye konuştu. Forrester’ın yaptığı bir araştırmaya göre Birleşik
İletişim’e yapılan yatırımların geri dönüşünün iki ay içinde alınmaya
başladığını, 3 yıl içinde kurumlara yatırımlarının yüzde 500 geri
dönüşü olduğunu kaydeden Aşkın, Microsoft’un da kendi bünyesinde
Birleşik İletişim’e geçerek 1 yıl içinde yatırımını yüzde 240 oranında
geri kazandığını anlattı.

Jabra Orta Doğu ve Afrika Bölge Müdürü Hanny Hanna da kullanıcıların
ergonomi, eller serbest çalışma, mobilite, yazılım tabanlı telefon
görüşmesi yapma gibi ihtiyaçları nedeniyle Birleşik İletişim’in
kurumlar için her geçen gün daha da vazgeçilmez bir araç haline
geldiğini kaydetti. Hanna, Jabra profesyonel kulaklıkların Microsoft
Office Communicator ile kullanıcı deneyimini daha da güçlendirdiğini,
kristal netliğinde güçlü ses kalitesi, ergonomi, masa başında ya da
masasından uzakta eller serbest görüşme olanağı, kurulum ve kullanım
kolaylığı ve mükemmel fiyat/performans oranı gibi özellikleri ile
kullanıcılara büyük avantajlar sağladığını kaydetti. Microsoft ile
işbirlikleri kapsamında halihazırda 14 farklı Microsoft sertifikalı
kulaklık modelini kurumların hizmetine sunduklarını kaydeden Hanna,
bugün Microsoft’un kendi operasyonu içindeki Office Communicator
uygulamalarında da 100 binin üzerinde Jabra kulaklık kullanıldığını
hatırlattı.

Jabra’nın Türkiye’deki distribütörü Tesan İletişim’in Yönetim Kurulu
Başkanı Bekir Erdoğan da, Tesan’ın mobil, kablolu, kablosuz, ses,
veri, görüntü, güvenlik ağları altında çalışan 3 bine yakın ürün
çeşidini Türkiye’nin 81 ilinde 10 binin üzerinde satış noktasına
ulaştırdığını belirtti. Erdoğan, Birleşik İletişim hizmetlerinin
kurumlarda en iyi şekilde uygulanmasına yönelik olarak,
distribütörlüğünü üstlendikleri Jabra ile, Microsoft iş ortaklığı
konseptini güçlendirmeye özel bir önem verdiklerini ifade etti.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir