Avea ve İdo’dan Konuştuğun Kadar Mil Puanı!

Türkiye’nin abonelerini en çok konuşturan operatörü Avea ile deniz
ulaşımının lider ismi İDO bir “ilki” hayata geçiriyor! Avea ve İDO
işbirliğiyle gerçekleşen proje kapsamında Sea&Miles kredi kartı sahibi
Avealı yolcular ödedikleri Avea faturası veya yüklemesi kadar İDO mil
puan, topladıkları İDO mil puan kadar da konuşma süresi kazanıyor;
kazandıkları milleri İDO’nun tüm dış hat seferleri ile İç Hatların
Deniz otobüsü seferlerinde kullanabiliyor.

Sunduğu avantajlı tarife ve kampanyalarla Türkiye’nin abonelerini en
çok konuşturan operatörü olan Avea ile deniz taşımacılığının öncü
markası İDO, müşterilerine sundukları hizmetleri daha da geliştirecek
yepyeni bir işbirliğine imza atıyor. Hayata geçirdiği yenilikçi
projelerle müşterilerinin yaşamlarını kolaylaştıran Avea, kara ve hava
yollarında geliştirdiği mobil iletişim çözümleri ve ortaklıkları, İDO
işbirliğiyle deniz ulaşımında da sunuyor.

Avea ve İDO işbirliğiyle hayata geçirilen proje, deniz ulaşımını
tercih eden Avealıları, bol bol konuştururken aynı zamanda da seyahat
ettirecek avantajlar sunuyor. Seyahat mil puanı kazandıran Sea&Miles
kart sahipleri artık biriken İDO seyahat mil puanları ile Avea’dan
dakika alabilecek, konuştukları dakikalar karşılığında da mil puanı
kazanacak. Proje kapsamında Sea&Miles üyesi faturasız aboneler 50 mil
puan karşılığında 20 Kuruşluk yükleme yapabilirken, faturalı aboneler
ise 50 mil puan karşılığında 1 dakika alabiliyorlar. Aynı şekilde her
1 TL’lik Avea faturası veya yüklemesiyle de 1 mil puan kazanacaklar.
Avealılar kazandıkları milleri İDO’nun tüm dış hatlar seferleri ile İç
Hatların Deniz otobüsü seferlerinde kullanabilecek.

Avea olarak Türkiye için yine bir ilki gerçekleştirdiklerini belirten
Avea CEO’su Erkan Akdemir, Avealıların iletişim ve ulaşım
ihtiyaçlarını en etkin biçimde karşılarken kara ve hava yollarının
ardından deniz yollarını da stratejik işbirliği alanı haline
getirdiklerini söyledi. Akdemir sözlerine şöyle devam etti:

“Avea, Türkiye’de ulaşımın bir numaralı destekçisi ve stratejik ortağı
durumunda… Önce Eskişehir-Ankara hızlı tren hattını 3G kapsama alanına
kavuşturduk. Ardından müşterilerimize şehirlerarası seyahatlerinde
hızlı ve kesintisiz mobil internet hizmeti sunmak amacıyla MAN
firmasıyla gerçekleştirdiğimiz projeyle MAN ve NEOPLAN otobüslerinde
seyahat eden yolcular için 3G hızında ücretsiz internet sunduk. THY
ile gerçekleştirdiğimiz işbirliğiyle de Miles&Smiles üyesi
müşterilerimiz, faturaları veya yükledikleri kontör karşılığında bonus
mil kazanıyor ve Miles&Smiles milleriyle de kontör ve dakika
alabiliyor. Bugün de benzer şekilde ülkemizin en önemli ve değerli
kurumlarından biri olan İDO ile bir ‘ilki’ daha hayata geçiriyoruz.
Özellikle Marmara Bölgesi için büyük önem taşıyan deniz ulaşımı
alanında Avealıları hem bol bol konuşturacak hem de seyahat ettirecek
avantajlar sunmaya başlıyoruz. Avea olarak, stratejik işbirlikleriyle
hem kendi sektörümüzün hem de diğer sektörlerin gelişimine katkıda
bulunarak büyümelerini sağlıyoruz. Bu projede olduğu gibi önümüzdeki
dönemde İDO gibi ülkemizin önemli kurumlarıyla işbirlikleri
geliştirmeye ve sunduğumuz hizmetlerle de müşterilerimizin tüm
ihtiyaçlarını en etkin biçimde karşılamak üzere fark yaratmaya devam
edeceğiz.”

Projenin tanıtım toplantısında konuşan İDO Genel Müdürü Dr. Ahmet
Paksoy da gerçekleşen işbirliğiyle ilgili yaptığı açıklamada İDO’nun
modern yolculuk kültürü yaratan bir işletme vizyonuyla yeni ve katma
değerli girişimleri her zaman desteklediğini belirterek, Avea ile
işbirliğini bu yaklaşımın yeni bir adımı olarak değerlendirdiklerini
söyledi. Paksoy, sözlerine şöyle devam etti: “”Dünyanın En Büyük Yolcu
Taşımacılık Şirketi” olarak müşterilerimize sunduğumuz hizmetleri daha
da geliştirecek işbirliklerine imza atmaya devam ediyoruz. Müşteri
memnuniyetini iş yapış stratejisinin odağına koymuş bir kurum olarak,
müşterilerimize artı değer sağlayacak hizmetler sunmak için kendi
sektörlerinin liderleri olan birçok kurumla gerçekleştirdiğimiz
işbirliklerini sürdürüyoruz. Türkiye’nin abonelerini en çok konuşturan
operatörü Avea ile gerçekleştirdiğimiz bu işbirliği kapsamında
Sea&Miles kart sahipleri biriktirdikleri İDO seyahat mil puanları
kadar Avea’da konuşma süresi kazanırken, konuştukları dakikalar
karşılığında da mil puanı kazanacak.”

Paksoy işbirliğiyle ilgili olarak Avea ile böyle önemli bir projeye
imza atmaktan mutluluk duyduklarını ve bu işbirliğinin uzun yıllar
sürmesini dilediklerini belirtti. İDO olarak İstanbul ve Marmara’nın
deniz ulaşımına yaptıkları yatırımları, Türkiye’nin önde gelen
kurumlarıyla yapılan işbirlikleriyle pekiştirmeye ve müşterilerine en
iyi hizmeti sunmaya devam edeceklerini söyledi.

Hizmetten yararlanmak isteyen Avea aboneleri İDO yazıp boşluk
bırakarak Sea&Miles üyelik numaralarını 4436’ya ücretsiz SMS
göndererek kayıt olabilecekler.

Leave a Comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir