TTNET, 6 Milyon Abonesiyle Dünyada 10. Sırada

Müşterilerinin iletişim ihtiyaçlarını tek elden çözme vizyonuyla
çalışmalarına devam eden TTNET, artan abone sayısıyla dünyanın önde
gelen internet servis sağlayıcıları arasındaki yerini
sağlamlaştırıyor. Şu an 6 milyon aboneye sahip olan TTNET, İngiltere
merkezli Point Topic’in üç ayda bir yayımladığı “Küresel Genişbant
İstatistikleri”ne de damgasını vurdu.
TTNET, sabit genişbant erişim teknolojilerinden DSL bazında yüzü aşkın
ülkeden 317 internet servis sağlayıcının değerlendirildiği listede,
abone sayısı sahipliğinde 2010 birinci çeyrek itibariyle 10. sıraya
yükseldi.
TTNET’in başarısını, müşterilerinin talep ve beklentilerini yakından
takip edip, ürün ve hizmetlerini bu değerlendirmeler paralelinde
geliştirmesine borçlu olduğunu belirten TTNET Genel Müdürü Tahsin
Yılmaz: “İnternet alanında temel amacımız, Türkiye’de herkesi
internetle tanıştırıp dünyaya bağlamak. Biz, tüm çalışmalarımızı bu
doğrultuda planlıyoruz. Abone sayımızın 6 milyona yükselmesi ve Point
Topic listesinde onunculuğa ulaşmamız da doğru bir yerde olduğumuzu
gösteriyor. Bu listede ilk 10’a bir Türk şirketinin girmesi, hakikaten
çok gurur verici…” dedi.
Yılmaz, son olarak hayata geçirdikleri Günlük İnternet Paketi’ni de
Türkiye’nin nabzını ölçerek biçimlendirdiklerini belirtiyor: “Ipsos
KMG ile birlikte ‘PC ve İnternet Penetrasyon Çalışması* adını
verdiğimiz bir araştırma yürüttük. 38 ilde 24.800 hane ve işyeri ile
yüz yüze görüşülerek yapılan bu araştırma toplam hane nüfusunun
yalnızca %41’nin bilgisayar sahibi olduğunu, %32’sinin de internet
bağlantısına sahip olduğunu gösterdi. 1,7 milyon hanede bilgisayar
bulunuyor ancak internet bağlantısı bulunmuyor. 2,6 milyon hanede
bilgisayar ve internet yok ama en az 1 tane bilgisayar kullanıcısı
bulunuyor. Bu kişilerin interneti evlerinde değil ev dışı ortamlarda
kullandıkları tahmin ediliyor. Bu gerçeklerden yola çıkarak
oluşturduğumuz Günlük İnternet paketi ile öncelikle internet
kullanıcısı olduğu halde evinde bağlantısı olmayan veya bilgisayarı
olduğu halde internet kullanmayanlara fırsat sunmayı hedefledik.
Kişilerin bütçeleri doğrultusunda internetten yararlanabilmelerinin
önünü açıyoruz. Üstelik bununla da yetinmiyoruz, Bilgisayar Kampanyası
gibi uygun fiyat ve taksit olanaklarıyla bilgisayar sahibi olma imkânı
sunduğumuz farklı projelerle de bilgisayar sahipliğini artırmayı
hedefliyoruz. Böylelikle internetin gücünden ve olanaklarından daha
önce yararlanma imkânı bulamayanları da bu zenginliklerle dolu
dünyanın içine çekmek istiyoruz. Sonuçta TTNET olarak tüm bu
çalışmalarımızla Türkiye’nin dijitalleşmesine katkı sağlamayı
amaçlıyoruz.”
Müşterilerinin gösterdiği talebin, doğru yolda olduklarının ispatı
olduğunu belirten Tahsin Yılmaz, Günlük İnternet Paketi ile internet
penetrasyonu açısından kentsel ve kırsal kesim arasındaki uçurumu da
azaltmayı hedeflediklerini ifade ediyor: “İnternet bağlantısına
engeller arasında finansal sebepler birinci sırada yer alıyor. Günlük
İnternet Paketimiz, hiç internet bağlantısı olmayanlara ekonomik
güçleri çerçevesinde internete bağlanma olanağı sunması açısından
önemli… Ama biz, gerekçesi finansal olsun olmasın, internetle henüz
tanışmamış ya da yeterince yararlanamamış önemli sayıdaki insanımızı
dünyaya bağlayacak bir çözüm sunmuş oluyoruz. Bunu da Günlük İnternet
Paketimiz ile yapıyoruz. Günlük İnternet, Bilgisayar ve diğer
kampanyalarımızla birlikte 6 milyona ulaşan abone sayımızın gelecekte
daha da artacağına inanıyor, müşterilerimize hak ettikleri kalitede
hizmet sunmaya devam edeceğimizi taahhüt ediyoruz”.
* PC ve İnternet Penetrasyon Çalışması, TTNET tarafından bağımsız bir
araştırma şirketi olan IPSOS-KMG’ye, Türkiye’deki internet
penetrasyonunu incelemek amacıyla yaptırılmıştır. Araştırma Türkiye
temsili olacak şekilde dizayn edilmiş ve toplam 38 ilde nüfusu 20
binin üzerindeki yerleşim bölgelerinde yürütülmüştür. Araştırmanın
saha çalışması Ocak-Mart 2010 tarihlerinde yapılmış ve çalışma Nisan
ayında raporlanmıştır.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir