Garanti Bankası hem Epica hem de MMA ödülü aldı!

Garanti Bankası, kullanıcıları internet bankacılığına yönlendirdiği projesiyle, yaratıcı pazarlama projelerinin ödüllendirildiği Epica ve MMA (Mobil Pazarlama Ödülleri) yarışmalarına damgasını vurdu. 2 milyonu aşkın internet bankacılığı müşterisiyle sektör lideri olan Garanti’nin internet bankacılığı kullanımını artırmak amacıyla oluşturduğu kampanya, Epica’da Doğrudan İletişim kategorisinde Gümüş ödüle; MMA kapsamında ise Altın Ödül’e ve EMEA Bölgesinde (Avrupa, Ortadoğu ve Afrika) Doğrudan İletişim ödülüne layık görüldü.

İnternet, mobil ve çağrı merkezi gibi farklı kanalların entegre kullanıldığı kampanyanın teknik altyapısı Garanti Teknoloji ve dijital ajans Rabarba’nin birlikte çalışması sonucu oluşturuldu.

Epica Ödülü Nedir?
Bu yıl 25.si düzenlenen Epica ödülleri; EMEA bölgesinde faaliyet gösteren iletişim ajansı, prodüksiyon şirketi, web ajansı, medya danışmanı, fotoğrafçı ve tasarım stüdyolarında yapılan çalışmaları ödüllendiriyor. 28 ülkedeki 35 derginin temsilcilerden oluşan jürinin seçtiği çalışmalar, Epica Yıllığı’nda da yayımlanıyor. Adaylar, o yılın Temmuz ayından önce kullanıma sunulan projeler arasından seçilirken; orijinal fikirlere sahip ve uygulamada mükemmellik standartlarını yakalayan kuruluşlar, ödüle layık görülüyor.

MMA Ödülü Nedir?
Mobil pazarlama kategorisinde tek uluslararası ödül programı olan MMA’nın jürisi, uluslararası marka pazarlamacıları ve reklam ajansı yöneticilerinden oluşuyor. Jüri, mobil teknolojileri kullanarak pazarlama yöntemleri geliştiren şirketlerin çalışmalarını değerlendiriyor. Ödüller; “En İyi Mobil Pazarlama Kullanımı” üstbaşlığı altında, Markalama, Medya Entegrasyonu, Doğrudan İletişim, Ürün/Servis Sunumu, Promosyon ve İlişki Geliştirme dallarında veriliyor. Yaratıcı ve yenilikçi mobil pazarlama projeleri sayesinde müşterisiyle etkileşimini ve ürün kullanımını artıran şirketler, ödüle layık görülüyor.