BTK'ya birkaç sorum var!

  1. Alınmış olan internetin kimler arasında nasıl paylaştırılacağına bir servis sağlayıcının müdahil olması konusunda iki gün geçmesine rağmen nasıl müdahale etmiyor? Vatandaşın haklarını korumak için neyi bekliyor?
  2. Halk arasında kurye dolandırıcılığı olarak görünen dakika maliyeti yüksek hatları kim kime satıyor? Operatörler arası numara geçişi yapmış abonenin konuşmasının önüne sinyal koymayı akıl eden BTK görevlilerine ne oldu? BTK’da “dakikası yüksek hatların önüne sinyal koyalım” ı düşünecek bir profesyonel yok mu? Vatandaşın hakkını korumak kimsenin aklına gelmiyor mu?
  3. OTT TV gibi gri alanlarda yetki aşımına takılmadan at koşturan BTK’nın kendi sorumluluk alanında bu konularda birşeyler yapması için ne olması gerekiyor?

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir