Logo’nun mükemmel tarifi

Hatırlarsınız, Star TV logosunu değiştirdiğinde uzun uzun yazmıştım, bir logo nasıl olmalı diye. Yazıyı hatırlamayanlar için linki burada http://atifunaldi.com.tr/2012/01/03/eski-bir-webmaster-gozuyle-star-tv-logosu/

Geçenlerde Doğuş Otomotiv CEO’su Ali Bilaloğlu’nun değişen Volkswagen logosu hakkında harika bir müşteri brief’i yaptığını gördüm. Sizinle de paylaşmak istedim.

Volkswagen Grubu markalarının yeni elektrikli modellerini konuşurken, otomobiller ile eş zamanlı grupta çok önemli bir gelişme daha yaşandı. Volkswagen logosunda 2000’den beri kullanılan 3 boyutlu tasarım, tekrar 2 boyuta indi. Eski logo, daha temiz, daha samimi, daha yalın, daha esnek ve köklerine dönüşü simgeleyen yeni logo ile değişti. Yeni logoda her zaman olduğu gibi yine Almanca Volks (Halk) ve Wagen (Araç) kelimelerinin baş harfleri yer alıyor. Yeni logonun, eskisinden en önemli farkı ise dijital ortama daha uygun olması. Türkiye’de yeni logoyu 2020 yılından itibaren kullanmaya başlayacağız.

İşte Volkswagen’in logo serüveni. İşte bizim logo ile gelmek istediğimiz son nokta.

0

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir