Marketing Turkiye artık dijital

marketingturkiye

Google Play ya da AppStore’da uygulamamızı indirebilirsiniz:

Konuyla ilgili Marketing Turkiye’ye verdiğim yorum aşağıda.

Dijital Dönüşüm Artık Bir Lüks Değil

Son dönemde çokca dijital dönüşümü konuşuyoruz. Bunu gerçekleştirmeyen markaların gelecek 10 yılı göremeyeceklerinden bahsediyoruz. Marketing Turkiye bir süre önce  Interaktif ekini kaldırarak djitalin zaten hayatımızın önemli bir parçası olduğunu ayrı incelenemeyeceği mesajını vermişti. Şimdi de dijital dönüşümünü yeni uygulaması ile daha ileri bir noktaya taşıyor. Dijital dönüşümün nerede tamamlanacağını bilmemekle birlikte üretim sürecinde dijitalleşmeyi tıllar önce yaşamış ve içine sindirmiş bir yapının ürününde dönüşümü gerçekleştirme konusunda bu kadar azimli olması tabii ki takdire şayandır.

Dergilerin interaktif uygulamalarından farklı olarak interaktif (etkileşimli) alanların da son derece etkili ve gerektiği kadar kullanıldığı bu yeni yayın, hepimizin ay başlarında almak için dergicilere koştuğumuz Marketing Türkiye‘ye daha hızlı erişim imkanı da veriyor. Daha fazla dijital hayatımızı kolaylaştırıyor, verimliliğimizi arttırıyor!

 

Marketing Turkiye’nin davet yazısı ise;

Yeni nesil dergi deneyimine davet!

Merhaba,

25 yıl önce pazarlama sektörünün ilk yayını olarak hayat buldu Marketing Türkiye. Zaman içinde sektörün farklı kollarına yönelik dergileri, web sitesi ve etkinlikleriyle Türk pazarlama dünyasının en geniş platformuna dönüştü. Bu süreçte sektörün ilk ve öncü yayını olmanın sorumluluğunu hep hissetti ve daima sektörü yeniliklerle buluşturmayı hedefledi. Bu doğrultuda yine bir ilke imza atıyoruz.

Marketing Türkiye, bu aydan itibaren AppStore ve Google Play’de interaktif olarak okuyucusuyla buluşmaya başladı.

Derginin baskı versiyonunun yeni nesil okuma alışkanlıklarına uygun olarak dijitalize edildiği uygulama, bundan böyle Marketing Türkiye’nin içeriklerinin video ve animasyon olarak da dergi üzerinden takip edilmesine olanak tanıyor.

Oyunlaştırma barındıran reklamlar, interaktif animasyonlar, 360 derece fotoğraf görüntüleme, özel efektli infografiler, canlı ya da sabit video yayınları gibi pek çok yeniliği barındıran Marketing Türkiye’nin interaktif uygulamaları, pazarlama ve yayıncılığın dijital dünyaya sessiz kalamayacağını iddialı bir bakış açısıyla ortaya koyuyor.

Sabit sınırların ortadan kalkmaya başladığı ve her şeyin daha mobil bir hale geldiği dünyada, Android ve iOS platformlarından istenilen her yerde Marketing Türkiye Dergisi’ni okumak artık mümkün.

Siz değerli sektör temsilcilerini de heyecanımıza ortak olmaya davet ediyoruz.

Marketing Türkiye’nin Kasım sayısında yayınlanacak dergi lansman yazımızda sizin de görüşlerinize yer vermek istiyoruz. Eğer sizin için de uygunsa AppStore ve Google Play’de Marketing Türkiye adıyla yer alan uygulamamızın deneme versiyonu kullanıcı adı ve şifrelerini göndereceğiz. Ancak dergiye yetiştirilme gereksinimi sebebiyle süremiz biraz kısıtlı olduğu için bir paragraflık cevabınızı bugün içerisinde istiyoruz.

 

Saygılarımızla…

Marketing Türkiye