Turk Telekom : yeni çatı yeni ürün yeni reklam yeni logo

image

Türk Telekom; mobil, internet, ev telefonu, TV ve kurumsal servisler alanında hizmet veren Avea, TTNET ve Türk Telekom markalarını “Türk Telekom” tek markası altında birleştirdi.

image

Marka birleşmesi ile tüzel kişilikler korunarak Avea ve TTNET markaları, “Türk Telekom” tek markası altında bir araya geldi.

Avea, TTNET ve Türk Telekom’un mobil, internet, ev telefonu ve TV hizmetleri, 27 Ocak 2016 itibariyle “Türk Telekom” tek markasıyla müşterilere sunulacak.

image

Tek marka altında birleşen Türk Telekom’un müşterileri; mobil, internet, ev telefonu ve TV hizmetlerine artık tek mağazadan, tek çağrı merkezinden ve tek internet sitesinden erişecek.

Avea, TTNET ve Türk Telekom’un gücünü tek marka altında birleştiren Türk Telekom, sektöre fiber altyapısının gücünü getirerek, özellikle mobil alanda yeni bir dönemin başlangıcına imza atıyor.

image

Fiber gücüyle mobilde yeni başlayacak dönemin adı Türk Telekom…

Yeni dönemde, Türk Telekom’un 206 bin kilometrelik fiber ağının sağladığı güçle, entegre iletişim, eğlence ve TV hizmetleri; tek bir noktadan, kesintisiz şekilde, rakipsiz bir hız, en yüksek kalite ve kapasiteyle Türk Telekom markası altında Türkiye’ye sunulacak.

image

Mobil, internet, ev telefonu ve TV hizmetlerini tek noktadan sunarak sektörün en büyük “Dörtlü Oyuncusu” olan Türk Telekom; Türkiye’nin en büyük marka birleşmesini; yeniliği, dinamizmi ve müşteri odaklılığı temsil eden yeni logosu ve marka kimliği ile taçlandırdı.
Türk Telekom; dünya trendleri, müşteri ihtiyaçları ve gelecek vizyonu doğrultusunda; Avea, TTNET ve Türk Telekom markalarıyla sunduğu ürün ve hizmetlerini “Türk Telekom” tek markası altında birleştirdi.  
Türk Telekom bu adımla; entegre iletişim hizmetlerini bir arada ve tek bir noktadan sunan; dünya standartlarında entegre iletişim, teknoloji ve eğlence hizmetleri sağlayıcısı konumunu güçlendirdi.
Türk Telekom müşterileri, 27 Ocak 2016 tarihinden itibaren, tüm hizmetlere, “Türk Telekom” markasıyla; tek bir mağazadan, tek çağrı merkezi numarasıyla ve tek internet sitesi üzerinden erişebilecek.
Türk Telekom tek marka çatısı altında “Bir” ve “Daha Güçlü”
“Tek Telekom, Türk Telekom” söylemi ile ifade edilen yeni dönemde, Türk Telekom’un 206 bin kilometreye ulaşan, Türkiye’nin 81 ilindeki fiber ağı; dünya standartlarında, en güçlü, en hızlı, en yüksek kapasitede iletişim ve eğlence hizmetlerinin, hem mobil hem de sabit ağlar üzerinden verilmesini mümkün kılacak. Türkiye’nin büyüme ivmesini de dikkate alarak belirlenen yeni yapılanma, gelecek dönemde Türk Telekom’un; ülkenin ve bölgenin dijital üssü olma vizyonunu da içeriyor.
Tek Marka, Yeni Logo
image

Avea, TTNET ve Türk Telekom markalarıyla sunduğu hizmetleri; “Türk Telekom” tek markası altında birleştiren Türk Telekom; yeniliği, dinamizmi ve müşteri odaklılığı temsil eden yeni logo ve yeni marka kimliğini, Antalya’da düzenlenen etkinlikle tanıttı.
Rami Aslan: “Türk Telekom” markası altında birleştik, artık “bir” ve daha “güçlüyüz”
Türk Telekom CEO’su Rami Aslan, tüm iletişim ve eğlence hizmetlerinin “Türk Telekom” markası altında toplanması ile ilgili şöyle konuştu:
“Mobil, internet, ev telefonu ve TV hizmetlerimizi “Türk Telekom” tek markası altında bir araya getirerek yeni bir dönem başlatıyoruz. Yenilikçi olma, dinamizm, müşteri odaklılık, çeşitlilik gibi değerleri temsil eden yeni logomuzla taçlandırdığımız bu yeni dönemde, tüm Türkiye’ye yayılmış fiber altyapımızın gücü, hem mobil hem sabit alandaki hizmetlerimizde kendini gösterecek.
Fiberin gücünü mobile taşıyacağız. 206 bin kilometrelik fiber altyapımız, Nisan ayında hayata geçecek 4.5G iletişim noktalarını besleyecek olan kökleri oluşturacak. Fiber altyapımız ve sahip olduğumuz, 4.5G için kritik öneme sahip 1800 MHz bandındaki en yüksek kapasite ve abone başına düşen en yüksek frekans paketleriyle Nisan ayında başlayacak ghc v4.5G’de sektörde değişimin öncüsü, 4.5G’nin rakipsiz lideri olacağız.
Yeni 4.5G mobil dünyası Türk Telekom’un fiber gücü üzerinde yükselecek. Fiber altyapımız ve sahip olduğumuz frekanslar ile sadece 4.5G’nin değil; tüm yeni nesil mobil teknolojilerin de lideri olacağız. 5G’nin yol haritasını çıkarmak üzere oluşturulan uluslararası konsorsiyuma Türkiye’den davet edilen tek şirket olmamız ve 5G ile ilgili yapmış olduğumuz patent başvurularımız, öncülük vizyonumuzun en somut kanıtıdır.”
Türk Telekom’un güçlü fiber altyapısıyla Türkiye’deki TV yayıncılığında da köklü değişime yol açacağını vurgulayan Aslan; “Türkiye’nin en zengin TV içeriğinin sağlayıcısı olarak müşterilerimize 4K teknolojisini de sunacağız. Müşterilerimiz, 3 yıl boyunca yayın haklarına sahip olduğumuz “UEFA Şampiyonlar Ligi ve UEFA Avrupa Ligi” maçlarını 4K formatında izleme imkanına yakalayacaklar” dedi.
Birleşmenin getirdiği yeniliklere değinen Aslan; Türk Telekom’un sunduğu yeni dünyayı şu sözlerle tanımladı:
“Türk Telekom tek markasıyla müşterilerimize sunduğumuz yeni dünya; ilkleri ve enleri barındırıyor. Tek marka altında birleşmek; en yüksek kapasite, en yüksek hız, en yüksek servis kalitesi, en geniş ürün portföyü, tek noktadan hizmet, tek çağrı merkezi ve tek internet sitesi anlamına geliyor. Müşterilerimiz hizmetlerimizle ilgili bütün işlemlerini, tek bir çağrı merkezi numarasını arayarak veya internet üzerinden tek bir paneli kullanarak yapabilecekler. Bunun yanında bütün satış sonrası destek hizmetleri de tek bir noktadan sunulacak. Müşterilerimize ayrıca, hizmetleri kişiselleştirme konusunda da önemli avantajlar sağlayacağız. Avantajlı                  ‘Çoklu hizmet paketlerimiz” ile müşterilerimiz ihtiyaçlarına en uygun hizmetleri seçmenin ayrıcalığını yaşayacaklar.”
Marka birleşmesini; işgücünde hiçbir kesintiye gitmeden, servislerde herhangi bir aksama yaşamadan ve dünyadaki benzerlerinden çok daha kısa bir sürede başarıyla tamamladıklarına dikkat çeken Aslan; bu birleşmenin Türkiye’de iletişim ve eğlence alanında köklü değişimlere yol açacağını ifade etti. Bu sayede, artık çok daha fazla hareket halinde olan müşterilerine diledikleri yerden dünyaya bağlanma imkanını, birden fazla cihaz ve hizmet kanalıyla sunabileceklerini vurguladı.
Türkiye’nin ihtiyaç duyduğu dijital ortak Türk Telekom’dur
Türkiye’nin gelecekte bölgesi için önemli bir finans-enerji-ulaşım üssü haline geleceğini ve bu mega dönüşüme eşlik ederek onun taşıyıcısı olacak bir dijital ortağa ihtiyaç duyulacağını ifade eden Rami Aslan, “Türkiye’nin ihtiyaç duyduğu dijital ortak Türk Telekom’dur” dedi.
Aslan şöyle devam etti:
“Rakamlarımız söylediklerimizi kanıtlıyor. Türkiye’nin 81 iline yayılan, 206 bin kilometrelik fiber ağımız; süper hızlı, süper verimli yüksek kapasiteli bağlantı sağlıyor. Son on yılda altyapımıza 20 milyar lira yatırım yaparak platformumuzu geleceğe hazırladık. 34 bin kişilik nitelikli personelimiz Türkiye’ye hizmet vermeye hazır. 37 milyon müşteriyle Türkiye’nin en büyük entegre iletişim ve eğlence markasıyız. Etkileyici olan sadece sahip olduğumuz rakamsal büyüklükler değil. Aynı zamanda değişime liderlik edecek cesaret ve vizyona da sahibiz. Bugünden itibaren ‘Tek Telekom, Türk Telekom’ çağı başlıyor.”

Yayınlayan

Atif Unaldi

Setting up the BBS system enabling the communication of two persons over telephone lines when he was a student at the Physics Department at the Bosphorus University, Atıf Unaldı established the first Internet connection in Turkey. He achieved a “first of its kind” type project again in Turkey by making an Internet and information program at Radio D (Radio Club) named “Farenin Kuyrugu” (The Tail of the Mouse) between 1992-1994. In 1994, he prepared, presented and produced a nightly live show,”RadyoNet”, appearing five weekdays on Kanal D. This was the first program consisted of live computer pictures from beginning to end. Atıf Unaldı was the General Director of the first Internet server in Turkey, Anadolu.Net, between 1994-1996. Being the supervisor of the World Air Games I in 1996 and 1997, he registered the sportsmen into the games over the Internet and Intranet. In 1998, he also became the Internet supervisor of the Sabah Group, and worked as a consultant in the project to sell Sabah Kitapları (Sabah Books) over the Internet. In the same year, he continued to write at his column (Yeni Ufuklar-New Horizons) in the .Net magazine, which was a publication of the Milliyet Group. In 1999, he was appointed as the webmaster in Ihlas.Net, and he also designed and administered it. In the very same year, he wrote at a column in an IT magazine, Pcweek of the Sabah Group. In the meantime, founding a web-design company, Artmedya, Unaldı prepared an Internet magazine talk show program for BRT, GeceNet, which he presented with Romina Ozipekci. Later, continuing to write in his column in the magazine, Canteen of the Aksam Group, Atıf Unaldı gave web-design lectures in the Ceramic Department of the IU. Leaving his position in Canteen upon the establishment of the Interporbil Group, Unaldı has been a columnist in the economy magazine, EkoTimes. At the moment, Atıf Unaldı is the columnist in the Computerlife magazine. He has been also a columnist in Finansal Forum newspaper every Wednesday. Being the brand consultant of Buybye.com, Unaldi produced and presented a programme, TRON, in Technology Channel. As of December 2004, becoming the IT Director of Star Media Group, Unaldi carried out the editorship of STARTEK supplement of Star newspaper. Currently being the Internet Director of Kanal D and Star Tv, Unaldi also produces the Technorock programme in Rock Fm. Being one of the founders of the group called Sitebuilders supported by Microsoft, Unaldı has been organising conferences, seminars and panels concerning “Web-design”, “mobile Internet”, “e-trade” and “advertisement in the Internet” with the group. The group has been successfully providing the persons and organisations with its free educational studies. Published Books 2006 Netizen ( Internet Dictionary ) The contests he participated as a juryman: 2002 - Altın Örümcek Web Contest 2003 - Altın Örümcek Web Contest 2004 - Grafi2000 Flash Animation Contest 2004 - Altın Örümcek Web Contest 2005 - Altın Örümcek Web Contest 2006 - Web Marketing Assotion - Web Awards His published articles: The Structuring of the Internet in the Information Society of Turkey, Yeni Turkiye Dergisi (The New Turkey Magazine), March 1998 Web-design criteria, Yıldız Technical University Publication, 1994 Conferences, Seminars and Professional Activites: 1999 - Informing the sitebuilders and e-trade and web-design seminars in Microsoft headquarters (Istanbul) 1999 - Web-design, e-trade, Media Technologies seminars within Microsoft (Ankara, Istanbul, Izmir, Konya, Antalya) 2000 - e-trade seminars within Kosgeb (Ankara) 2000 - e-trade seminars in the Fatih University (Ankara) 2000 - The Bilgi University Internet seminars (Speakers: Microsoft Turkey General Director Sureyya Ciliv, Atıf Unaldı) 2000 - Within the framework of the IT 2000 activities, e-trade and web design seminars (Istanbul) 2003 - PRCI Turkiye (Istanbul) 2003 - Wireless Forum ( İstanbul) 2003 - ODTU ( Ankara ) 2003 - Mobiliz.biz ( İstanbul ) 2004 - PRCI ( İstanbul) The softwares he translated: 1996 - Windows Commander 2000 - Babylon Internet Dictionary 2002 - Sitepublisher Softwares: 1992 - The installation of two radio automation systems (Radyo Kulup and Radyo C) (1995) 1994 - The software of two computer programs (Crossword and Puzzle) which were played with the participation of the television audience at Kanal 6 television. 1996 - The Turkish version of a program called Windows Commander 1998 - A computer software enabling the automation of the TV advertisement department The organisations he is the member of: WSP (Web Standards Project) A global organisation Sitebuilders Microsoft ASP Guilt A world organisation Isoc (Internet Society) A world organisation Mobiliz.biz Mobile Advertising Platform CehTURK