OLAĞAN ŞEYLER: Kuruluşlar, dijital uyumluluğa çözüm bulduğuna inanarak benzer bir müşteri, süreç, ölçübilim, iş modeli ve teknoloji algısıyla ile çalışır.

HAZIR VE AKTİF: Kuruluşlar tamamen farklı yönde belirli temas noktalarını ve süreçleri geliştirmeyi ve büyütmeyi hedeflerken bazı deneyler dijital okur yazarlığı ve yaratıcılığı yönlendiriyor.

RESMİLEŞTİRME: Deneyler, daha umut verici ve eğilimli seviyelerde gerçekleşirken uluslararası bir hal alır, girişimler cesurlaşır ve sonuç olarak değişim ajanları yeni kaynaklar ve teknoloji için idari destek ararlar.

STRATEJİK: Bireysel gruplar, araştırmaları, çalışmaları ve ortak anlayışları dijital dönüşüm sahipliği, çabaları ve yatırımları için plan oluşturan yeni stratejik yol haritalarına katkı sağladığından işbirliğinin gücünün farkındadır.

TEK NOKTADA BİRLEŞME: Özverili bir dijital dönüşüm ekibi, iş ve müşteri odaklı hedeflere dayalı strateji ve işlemlere rehberlik etmek için oluşturulur. Kuruluşun yeni altyapısı, dönüşümün sağlamlığını desteklemek için rol, uzmanlık, model, süreç ve sistem biçimini alır.

YENİLİKÇİ VE UYUMLU: Dijital dönüşüm, idareciler ve strateji uzmanları değişimin sürekli olduğunu fark ettiğinden bir iş haline dönüşür. Pilotta ve skalada teknoloji ve piyasa trendlerini tanımlamak ve onlara göre hareket etmek için yeni bir ekosistem kurulur.