Dollar Shave Kulübünün Kurulmasında Yardımcı Olan Şirket Orijinal ContentMammoth Medyaya Büyük Yatırım Yapıyor ve kablo kesen y jenerasyonuna ulaşmak istiyor. Dollar Shave Kulübü, HelloSociety ve FameBit gibi şirketlerin başarılı bir çıkış yapmalarına yardımcı olan girişim kurucusu yeni bir medya eğlence ağı kuruyor.

 LA merkezli Science İnç., çoktandır çeşitli Facebook sayfaları ve uygulamaları ile y jenerasyonu için zaten içerik oluşturuyordu. Bugün, bu çabaları pekiştirmek için Mammoth Media’yı piyasaya sürüyor.

 Facebook sayfalarından ikisi, Viral.tv ve Beauty Bible TV, 25 milyon kullanıcıya ulaştı. Mammoth Media’nın altı uygulamasında aylık 5 milyondan fazla aktif kullanıcı var.

 Science Inc. CEO’su Michael Jones, Adweek’e “Genç bir dinleyici kitlesi için hafif eğlence deneyimleri yaratmak istiyoruz” “Gün boyunca ulaşabilecekleri bir şey olacak” dedi.

 Myspace’in eski CEO’su olan Jones, Dollar Shave Club’in (Dolar Tıraş Kulübü) ilk yatırımcısıydı ve erkek bakım endüstrisini altüst etti.

 Mammoth Media ile Jones’un amacı, y jenerasyonunun kablo kesicilerine ulaşmak için canlı video projelerini marka ortaklıklarıyla birleştirmek olacaktır

Gümrük müdürlüğü başkanı Peter Szabo, “Mammoth ve Science şirketi, işte bu kuluçka tarzı öğrenmeye dayanıyor” dedi. “Neyin ise yaradığını bulmak için denemelisin. Bunu yaptıktan sonra, karşılaştığımız en büyük sorun markaları paraya çevirmeye çalıştığınız şeye doğru nasıl dokuduğunuzdur”

 “Telefonunuzda eğlenebileceğiniz çeşitli yollar var ancak bunun tam olarak neye benzetileceğine dair belirli bir format yok”.

 -Science Inc CEO’su Michael Jones

Mammoth’un en yeni uygulaması olan Yarn’da, kullanıcılar içeriklerini tüketmekle birlikte abone olmak için de ödeme yapıyorlar.

 Szabo, markalaşmış eğlence ya da Mammoth’un editör ve video içeriği ile markasal şirketleşmeye “köprüler” adını vermektedir.

 “Eskiden sabahları yayınlanan radyo programlarının ortasında yer alan canlı okumalar gibi, tüketicilere markalarla ulaşmanın her türlü yolu var” dedi.

 Mammoth’un hem izleyicide hem de marka ortaklıklarında sağladığı başarısı, y jenerasyonunun medyayı nasıl kullandıkları ve tükettiklerine bağlıdır.

 Taco Bell ve Dunkin Donuts gibi ortaklar, “yorumlar yaparak bu içerik yaratıcılarının onlara karşılık vermelerini bekleyerek büyüyen” bir jenerasyona, dijital görüntüler, video içi reklam birimleri veya markalaşmış eğlence gibi daha yenilikçi kavramlarla reklam verebilirler” diyor Jones.

“Y jenerasyonu izleyicisi, kendi içeriğini oluştururken, oluşturulan içeriği potansiyel olarak etkileyebilen bir kişidir” dedi.

 Szabo, “İçerik ve reklamların değerli olmaları deneyimlerine katkıda bulunmaları gerektiğini; Aksi takdirde, gereken önemin üzerlerinden hemen kayacağını ” söyledi.

 Mammoth Media, genç izleyicilerin göz atıp çıkabilecekleri “hafif ve gündelik” içerik üreterek sosyal ve uygulamaya dayalı başarılarına başarı katmaya devam edecek.

 “Telefonunuzda eğlenebileceğiniz çeşitli yollar var” dedi Jones, “bunun tam olarak neye benzetileceğine dair belirli bir format yok. Beş dakikalık bir TV şovu veya bir makale ya da bir test olabilir. Tüketiciyi farklı şekillerde etkileyebilir ve onlara eğlenceyi farklı şekillerde sunabilirsiniz. ”