Adidas, Nike, Ralph Lauren’den özel müşterileri için mobil uygulama

Sadakat kartları gibi, herkesi kapsamayan, sadece özel müşterilerin yükleyeceği uygulamalar son dönemde çok revaçta. Adidas’ın StudioConnect, Nike’ın Nike Plus Unlocks, SNKRS ve Ralph Lauren’in pop App’i bunlara örnek olabilir. Tabii bu uygulamalara sadakat kartların ilk zamanları gibi bakabiliriz. O dönemlerde segmentasyon yapamadığı için kartlar herkese aynı kampanyaları uyguluyorlardı. Şimdi pazarlama profesyonelleri yönetmeyi başarsa, teknik açıdan neredeyse bütün sadakat sistemleri bunları yapabiliyor.
Uygulama radarlarının altında kalan bu özel programlar pazarlama alanında, özellikle gelecek on yılda ciddi avantajlar sağlayacakmış gibi görünüyor. Tabii bu programların ayrıca indirilebilir olması yerine hali hazırdaki programların içine eklenmesi, birçok şirket için daha iyi sonuçlar verecek,müşterilerinin kendilerini ayrımcılıkla suçlamasına engel olacaktır ancak bunu kullanabilecek bir pazarlama departmanı var mıdır? Şüpheliyim!